вівторок, 28 квітня 2020 р.

29.04.2020.р.
ПИСЬМО - с. 34-35


Тема. Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень.        

Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки, під час якої учні повторюють написання та з’єднання букв. Дорослий стежить за правильною поставою першокласників під час письма.
Далі повідомляється тему уроку. Після чого учні пригадують слова, які відповідають на питання що?, а потім слова, які відповідають на питання хто? Для цього можна використати предметні малюнки і запропонувати дітям поставити питання до назв зображених предметів. На завершення цієї роботи варто підвести учнів до висновку: назви неживих предметів відповідають на питання що?, а живих – хто? 
Виконання завдання в посібнику слід розпочати з читання питань. Потім називають малюнки, ставлять до кожного слова питання і з’єднують малюнок з плашкою, на якій це питання знаходиться.
Після розподілу малюнків на дві групи варто приступити до виконання наступного завдання – запису назв малюнків біля відповідного питання. Цю роботу можна запропонувати для самостійного виконання.
Після запису всіх слів варто перевірити, чи правильно учні виконали завдання.
Далі здійснюється робота над наступним завданням. Раджу запропонувати дитині  скласти своє речення і записати.
У наступному завданні діти читають по черзі подані слова і ставлять до них питання. Роблять висновок, що всі вони називають неживі предмети. Потім  змінюють виділені букви в цих словах так, щоб утворені слова називали живі предмети і відповідали на питання хто?, та записують їх за поданим зразком.
Розгадування ребусів здійснюється традиційно. Спочатку пригадують, що означає закреслена буква в ребусі, потім утворюють і записують слова-відгадки. Насамкінець, варто поставити питання до назв малюнків, зображених у ребусах, і до утворених слів.
У кінці уроку проводиться гра «Піймай слово». Дорослий називає подані на плашці слова, а діти сплеском долонь «ловлять» ті, які відповідають на питання що? Потім запропонуйте підкреслити ці слова.
Під час підсумку уроку слід запитати, з якими словами ознайомились на уроці (зі словами, які відповідають на питання що? і хто?), які слова відповідають на питання що? (ті, що називають неживі предмети), а які відповідають на питання хто? (ті, які називають живі предмети).
Потім слід запропонувати дітям назвати спочатку кілька слів, які відповідають на питання що?, а потім – на питання хто? Або показати предметні малюнки чи самі предмети і запропонувати поставити питання що? чи хто? до їх назв.
На завершення уроку проводиться рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар