середа, 29 квітня 2020 р.

30.04.2020 р.
ПИСЬМО - с. 36-37


Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Рослини.  

Перед тим, як розпочати роботу на сторінках посібника варто повідомити дітям тему уроку і запитати, чи знають вони, що таке рослини. Потім пригадати, які рослини ростуть біля школи, біля їхніх будинків.
Далі виконується перше завдання на с. 36. Учні читають слова на плашках, знаходять відповідну рослину на малюнку і з’єднують стрілочкою слово з малюнком.
Після цього варто поставити учням проблемне запитання – чим відрізняються між собою дерева, кущі і трави. Після дитячих міркувань слід зробити висновок: дерева мають один товстий стовбур, кущі – кілька тонких стовбурів, а трави – короткі соковиті стебла. Далі школярі визначають, які із зображених на малюнках рослин є деревами (береза і яблуня), які кущами (бузок і калина), а які травами (кульбаба і ромашка), і записують назви рослин у відповідні колонки.
Перед виконанням наступного завдання варто запитати, чи знають першокласники, що таке Єгипет, чи доводилось комусь із них там побувати. Потім прочитати формулювання завдання. Далі розглянути малюнки верби та вербової гілки з котиками і колективно описати спочатку дерево (його тонкі гілки, що звисають додолу, ніби верба розпустила коси, продовгуваті листочки з гострими кінчиками), а потім весняну гілку (пригадати, що від зимового сну верба прокидається найперша, на її гілках з’являються спочатку м’якенькі котики, а потім листочки). Обов’язково слід звернутися до життєвого досвіду першокласників, запитати, чи бачили вони вербу, де саме, чи торкалися вербових котиків, які вони на дотик і на колір.
Фізкультхвилинка
Після цього виконується завдання Родзинки. Діти розповідають про свою улюблену рослину, пояснюють, чому ця рослина подобається їм найбільше. Далі кожний учень / учениця записує речення про свою улюблену рослину.
Потім проводиться бесіда про те, яку користь приносять рослини (прикрашають наші вулиці, двори, дають нам їжу, з них виготовляють меблі, тканину, будують будинки, рослини очищають повітря тощо). Після бесіди слід розглянути малюнки, зображені на фоні лісу, і запитати, як намальовані предмети пов’язані з рослинами.
У кінці уроку проводиться розгадування ребусів (зі слова синиця учні утворюють і записують слово суниця, а слово зуб перетворюють на слово дуб). Насамкінець, варто запропонувати скласти речення зі словами-відгадками.
Під час підсумку уроку варто запитати, які рослини знають учні, які з них називають деревами, які кущами, а які травами. Потім слід колективно поміркувати, чи можливе життя на землі без рослин. У результаті дійти висновку про те, як треба ставитися до рослин.
На завершення уроку здійснюється рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку радимо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар