вівторок, 28 квітня 2020 р.

29.04.2020 р.
ЧИТАННЯ - с.104-105

Тема. Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової.    
            
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки. Спочатку дорослий, а потім учні читають вірш, запропонований Щебетунчиком. Після першого читання варто запитати, про який секрет розповів у вірші Анатолій Костецький.
Після повторного читання слід з’ясувати, чому торт смачніший, коли поділишся ним із друзями. Потім запитати, чи доводилося учням відчувати радість від того, що когось пригостили чи зробили комусь щось приємне, коли це було.
Далі проводиться робота над текстом Віри Карасьової «Чий апельсин більший». Перший раз текст читає дорослий. Потім кілька разів його читають учні. 
Виконати тестові завдання (термін - 29 квітня до 21 години). 
Після першого читання варто запитати, чи правду сказала бабуся, чому вона вирішила дати Валерчикові саме таку відповідь.
Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8
Після другого читання потрібно провести бесіду за запитаннями і завданнями для уважного читача, поданими після тексту. Під час виконання останнього завдання варто послухати різні версії продовження описаної в тексті історії й обов’язково похвалити дітей за їхні фантазії.
Після третього читання доцільно провести бесіду за ілюстрацією до тексту, запропонувати скласти невелику розповідь про зображених хлопчиків. А потім під керівництвом дорослого знайти в тексті рядки, які відповідають цьому малюнку.
Далі слід запропонувати першокласникам придумати свій заголовок до тексту.
Під час підсумку уроку слід запитати, що читали на уроці, про що йшлося у вірші Щебетунчика, про що розповідається у тексті «Чий апельсин більший», що цінного кожний учень узяв з цього уроку для себе.

Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.

1 коментар: