середа, 29 квітня 2020 р.

30.04.2020 р.
ЧИТАННЯ - с.104-105
 
https://drive.google.com/file/d/10NtyU7DHEmlleqbSKz1zsAAou8WxJJSy/view?usp=sharing 
 


Тема. Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко.   
              
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки. Учні читають жартівливий вірш Тетяни Лисенко спочатку разом з дорослим, потім ланцюжком, хором. Після першого читання варто запитати, який настрій викликав цей вірш у дітей, чому.
Після другого читання слід пригадати, про яких тварин згадується у вірші, як діти їх розпізнали. Після третього читання можна спробувати колективно змінити слова у вірші, щоб тварини називались по-справжньому (загавкали собаки, занявкали киці, заквакали жаби і т.д.).
Далі проводиться робота над віршем Тетяни Лисенко «Навпакійко». Спочатку вірш читає дорослий, а діти слідкують і напівголосно читають за ним. Потім вірш читають – ланцюжком, естафетою тощо. У процесі кожного читання  звертати увагу учнів на інтонацію, з якою потрібно читати рядки вірша, щоб передати своє ставлення до Сергійка. За потреби, варто продемонструвати першокласникам правильну інтонацію, щоб вони могли її скопіювати.
Перед першим читанням варто запитати, як учні розуміють значення слів навпакійко (той, хто робить усе навпаки), робити залюбки (охоче), випити махом (швидко). Після першого читання слід з’ясувати, чи зрозуміли діти, про кого розповідається у вірші, чому Сергійка назвали навпакійком.
Після наступного читання проводиться робота за запитаннями і завданнями для уважного читача.
Перед виконанням останнього завдання потрібно спочатку розглянути малюнки, запропонувати дітям пояснити, що робить Сергійко на кожному з них. Потім доцільно читати вірш, шукаючи ту частинку, в якій описано кожний із малюнків.
Насамкінець можна запитати, як тато й мама навчились керувати Сергійком, хто виявився хитрішим – батьки чи Сергійко.

Під час підсумку уроку слід запитати, що читали на уроці, про кого йшлося у вірші Читалочки, про кого розповідається у вірші «Навпакійко», що цінного кожний учень узяв з цього уроку для себе. Варто також запитати, чому до порад дорослих треба прислухатися.

Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар