неділя, 3 травня 2020 р.

04.05.2020 р.
ПИСЬМО - с.38-39

Тема. Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками.        

Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки. Учні розпізнають подані в рядку з’єднання букв (нижнє, середнє і верхнє) і вправляються у написанні цих з’єднань.
Після каліграфічної розминки актуалізувати знання учнів про використання великої букви. Пригадати разом, що з великої букви пишеться перше слово в реченні, а також імена людей, клички тварин, назви міст, сіл. Варто запропонувати дітям навести приклади таких слів.
Далі повідомити тему уроку. Потім виконуються завдання на сторінках посібника. Спочатку діти розглядають малюнки на с. 38, розповідають, хто зображений на кожному з них.
Далі звернути увагу дитини, що на плашках біля кожного малюнка надруковано слова. Але з ними сталася біда – у них пропали перші букви. Ґаджик просить допомогти йому повернути пропущені букви.
Під керівництвом дорослого читають на плашках імена дітей та клички тварин і вставляють у кожному слові пропущену першу букву. При цьому коментують, яку літеру будуть писати – велику чи малу і пояснюють, чому так вважають.
Після цього записують відновлені слова рукописними літерами в поданих нижче рядках.
Далі запропонувати скласти речення про дітей і тварин і записати його в робочих рядках на с. 39.
 Якщо немає домашньої тваринки, то нехай розкажуть, яку тварину їм хотілося б мати, яку кличку їй придумали б, як би за нею доглядали.
Далі приступити до розв’язування мовної задачі, яку пропонує Родзинка. Розпочати з пригадування дітьми імен своїх батьків та утворення своїх імен і по батькові, щоб діти зрозуміли – якщо дівчинку звати Наталя, а її батька – Сергій, то її ім’я та по батькові буде Наталія Сергіївна, якщо хлопчика звати Роман, а його батька – Олександр, то його ім’я та по батькові – Роман Олександрович.
Далі учні читають задачу Родзинки й утворюють імена та по батькові зазначених у ній дітей (Марія Іванівна і Максим Васильович). Потім записують утворені сполучення слів у рядках під задачею, коментуючи вживання великої літери.
Після запису проводиться гра «Піймай слово» – сплеском долонь діти ловлять слова, які треба писати з великої букви. Підкреслити слова, які треба писати з великої букв и.
Під час підсумку уроку слід запитати, з якими словами ознайомились на уроці (зі словами, які пишуться з великої букви). Учні пригадують і називають такі слова та роблять висновок, що це імена, прізвища й по батькові людей, клички тварин, назви сіл, міст, країн тощо.
На завершення уроку проводиться рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар