вівторок, 12 травня 2020 р.

13.05.2020 р.
ЧИТАННЯ - с.114-115
Відеоурок зі мною  https://drive.google.com/file/d/1ap6AbCVBO8PtzK40qZgjNFLFOtFBocGj/view?usp=sharing
Виконати тестові завдання. Виконати 13 травня до 20год.   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=376135
Тема. Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського.        
              
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки, під час якої учні читають вірш Грицька Бойка «Нетерплячий». Після першого читання варто запитати, про кого розповідається у вірші, як діти розуміють слова нетерпляча вдача, у чому виявилася цуцикова нетерплячість.
Після другого читання можна колективно поміркувати, чому автор так назвав свій вірш.
За бажанням учнів пропонуємо вивчити вірш напам’ять.
Потім учитель повідомляє тему уроку.
Перед читанням казки доцільно запропонувати учням прочитати подані на дошці слова, які вони зустрінуть у казці, та пояснити, як розуміють значення виділених.
зеленісінька                     не послухався
лишенько                        наклювався
ручай                               видужав
лихоманка                      прохолонеш
шубовсть у воду            не послухався
тільки й бачили            схотілося
                                          поковзатись
Далі казку читає вчитель, а учні стежать і напівголосно читають за ним. Після першого читання варто запитати, про кого ця казка, який настрій був у дітей на початку казки і яким він став у кінці, чому.
Далі текст читають діти в різний спосіб – ланцюжком, естафетою. У процесі читання вчитель стежить за правильністю та виразністю читання, виправляє допущені учнями помилки, демонструє зразки правильного й виразного читання.
Після повторного читання учні працюють над запитаннями і завданнями для уважного читача. Останнє завдання рекомендуємо виконати після третього читання казки.
Далі радимо звернутися до життєвого досвіду дітей і запропонувати їм пригадати, чи не траплялося в їхньому житті таких випадків, коли нетерплячість призвела до поганих наслідків.
Під час підсумку уроку слід запитати, що читали на уроці, про кого розповідається у вірші Грицька Бойка, про кого йдеться в казці Костянтина Ушинського «Умій почекати», що спільного у цих творах. Далі можна з’ясувати, чого навчають ці твори, що цінного узяв для себе кожний учень із цього уроку. 
На завершення уроку здійснюється рефлексія – діти позначають свій настрій на смайликові.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.


Немає коментарів:

Дописати коментар