понеділок, 11 травня 2020 р.

12.05.2020 р.
ПИСЬМО - 
1) с.50-51
2) списати вірш з букваря, с.112.
У зошиті відступити донизу 1 робочий рядок, а в наступному записати:
                               12 вересня
                         Класна робота  


Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Ввічливі слова.  

Перед тим, як розпочати роботу за посібником варто повідомити учням тему уроку і запитати, чи знають вони, що таке ввічливі слова, коли і для чого їх уживають, пригадати, які ввічливі слова їм відомі. Потім поміркувати, чому ввічливі слова називають чарівними.

Після цього можна приступати до виконання першого завдання на сторінці 50. Діти читають кожне ввічливе слово і пояснюють, коли його потрібно вживати, та наводять конкретні ситуації, в яких це слово доречне. (Наприклад: будь ласка вживаємо, коли щось просимо (дайте, будь ласка), пропонуємо (візьміть, будь ласка), запитуємо (скажіть, будь ласка).)
Після пояснення всіх поданих у завданні ввічливих слів варто звернути увагу, що окремі з них складаються з двох слів (будь ласка, до побачення, добрий день, на добраніч). Потім запропонувати учням записати ці слова в робочих рядках наступного завдання, коментуючи їх написання. Бажано, щоб дорослий чи учні записували ці слова одночасно на дошці. Після виконання цього завдання доцільно запропонувати першокласникам перевірити свої записи, порівнявши їх із записом на дошці. Якщо будуть виявлені помилки, то виправити їх.
Потім пропонуємо знайти серед записаних слів ті, якими вітаються при зустрічі (добрий день), і пригадати, якими ще словами ввічливості можна вітатися (добрий ранок, добрий вечір, здрастуйте, привіт). Аналогічна робота проводиться зі словами ввічливості, які використовуються під час прощання. Діти добирають близькі за значенням слова до виразу до побачення (до зустрічі, на все добре, щасливо, будьте здорові).
Далі виконується завдання на встановлення відповідності – учні з’єднують стрілочками близькі за значенням ввічливі слова. Роботу над цим завданням раджу провести спільно. Спочатку варто прочитати ввічливе слово в першій колонці (наприклад, до зустрічі), пояснити, що воно означає та коли його вживають (коли розлучаються, прощаються). Потім знайти близьке йому за значенням у другій колонці (до побачення) і з’єднати їх стрілочкою.
Приступаючи до виконання наступного завдання, раджу  спочатку  провести бесіду за кожним малюнком, запитати, де відбувається подія, хто її учасники, що вони роблять, які ввічливі слова при цьому вживають. Потім  пограти в театр.
Після цього учні приступають до виконання наступного завдання. Читають слова на плашці, добирають ввічливі слова, які треба вживати при цьому, і записують поруч.
Під час підсумку уроку слід запитати, які ввічливі слова знають учні, для чого вони потрібні, у яких ситуаціях їх треба вживати. Потім можна колективно поміркувати, як ввічливі слова допомагають людям у житті, що думають і кажуть про тих людей, які вживають ввічливі слова, і тих, які цього не роблять.
На завершення уроку здійснюється рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку радимо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар