понеділок, 18 травня 2020 р.

19.05.2020 р.
ПИСЬМО - с.54 - 55
Відеоурок   https://drive.google.com/file/d/1SU8vqI-6MWsn23kT0UZBk1UYb9qRFbmD/view?usp=sharing

Тема. Читання й записування речень зі знаком оклику.          

Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки. Спочатку учні впізнають і називають розділовий знак, зображений на робочому рядку угорі сторінки 54 (знак оклику), пригадують, що він означає, коли його використовують. Потім повторюють і закріплюють правильне написання знака оклику та різні типи з’єднань букв.
Бажано, щоб дорослий записував каліграфічні вправи, коментуючи своє письмо. А учні, дослухаючись його коментаря, робили відповідні записи в робочому рядку, поданому в посібнику.
Після каліграфічної розминки учні приступають до виконання наступного завдання. Спочатку розглядають малюнки, розповідають, що на них зображено. Потім читають подані під кожним малюнком речення, визначають, кому вони належать (хто їх говорить), звертають увагу на розділові знаки в кінці речень та дотримуються відповідної інтонації.
Один із записів, поданих під малюнками, за власним вибором учні записують у робочому рядку. Перед записом слід звернути увагу, що перше слово в реченні пишеться з великої букви, а в кінці речення ставиться знак оклику.
Далі кожний учень придумує своє речення зі знаком оклику і записує його в наступному робочому рядку.
У наступному завданні передбачена робота над віршем Грицька Бойка «Хто кого зловив?». Спочатку учні читають вірш та відповідають на запитання за його змістом: між ким відбувається розмова, що повідомляє перший хлопчик, що говорить другий, як діти розуміють значення останнього речення у вірші, який настрій викликає цей вірш.
Потім можна прочитати вірш по ролях. Після цього учні знаходять у вірші речення зі знаком оклику і записують їх у робочих рядках під віршем.
Далі учні під керівництвом дорослого виконують наступне завдання – перетворюють подане речення так, щоб у кінці стояв знак оклику, і записують утворене речення в поданому нижче рядку (Наша команда виграла!).
Після цього проводиться гра «Піймай речення». Дорослий читає подані на плашці речення з різною інтонацією, залежно від їх змісту, а діти сплеском долонь ловлять ті, у кінці яких має бути знак оклику. А потім ставлять позначки біля речень, у кінці яких стоїть знак оклику.
Під час підсумку уроку слід запитати, які речення складали і записували на уроці (зі знаком оклику), як треба читати такі речення. Потім варто запропонувати пригадати або придумати речення зі знаком оклику і вимовити їх з відповідною інтонацією.
На завершення уроку проводиться рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.


Немає коментарів:

Дописати коментар