середа, 6 травня 2020 р.

07.05.2020 р.
ЧИТАННЯ - с.110-111
Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=931720
 Відеоурок зі мною  https://drive.google.com/file/d/1NFDr5p9g7_Eep1hGzpCUhWAR8j7PVxxH/view?usp=sharing



Тема. Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка.      
               
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки. Після першого читання вірша Євгена Юхниці варто запитати, про кого в ньому розповідається, який настрій у хлопчика, чому він забрав у братика всі іграшки, чи одержав від цього задоволення.
Після повторного читання можна запропонувати першокласникам дати пораду хлопчикові, пояснити, чому самому не весело.
Потім раджу придумати заголовок до вірша. За бажанням учнів можна вивчити вірш напам’ять.
Далі дорослий повідомляє тему уроку.
Перед читанням тексту варто запропонувати учням прочитати колонки слів із тексту, надруковані на листку паперу, та пояснити значення виділених.
велосипед                           виблискував
майданчик                          проїхатись
новенький                          відмахнувся
хлоп’ята                             сигналячи
пісочниця                           закружляв
гойдалка                             закортіло
врешті                                набридло
                                             розгойдувалися 
                                             набурмосився
Після колективного опрацювання слів здійснюється читання тексту. Перший раз читає дорослий, а учні упівголоса за ним. Потім текст читають діти в різний спосіб – ланцюжком, естафетою, за ролями. У процесі читання дорослий стежить за правильністю та виразністю читання, виправляє допущені учнями помилки, демонструє зразки правильного й виразного читання.
Під час першого читання варто звернути увагу дітей на ім’я автора тексту. Після читання слід запитати, про кого розповідається в тексті, чому діти оточили Левка, що відповів Левко дітям на їхнє прохання покататися на велосипеді.
Після повторного читання можна запитати, чому автор назвав текст саме так, який інший заголовок можуть запропонувати діти. Потім варто колективно поміркувати, чому діти не подавали Левкові м’яча, не зупинили для нього гойдалку і не звертали на Левка уваги. Після цього можна запропонувати учням дати Левкові пораду.
Читання тексту втретє радимо провести з певною метою – знайти уривки, які відповідають малюнкам до тексту, поданим на сторінці букваря. Потім можна скласти розповіді за кожним малюнком.
Варто також звернутися до життєвого досвіду дітей, пригадати, чи не траплялося в їхньому житті подібних випадків.
Під час підсумку уроку слід запитати, що читали на уроці, про кого йшлося у вірші Щебетунчика, про кого розповідається в тексті Миколи Стеценка «Новий велосипед», що цінного кожний учень узяв із цього уроку для себе. 

Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.


Немає коментарів:

Дописати коментар