четвер, 14 травня 2020 р.

15.05.2020 р.
ЧИТАННЯ - с.118-119
Відеоурок зі мною   https://drive.google.com/file/d/1IU-sTZ3ZsIwPDJ9d02SixqYUm-hBBPy4/view?usp=sharing
 https://drive.google.com/file/d/1IU-sTZ3ZsIwPDJ9d02SixqYUm-hBBPy4/view?usp=sharing

Тема. Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику!» Зірки Мензатюк.       
             
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки. Спочатку вчитель, а потім учні читають вірш Євгена Гуцала «Без дороги ходить дощ». Читання проводиться кілька разів різними способами – ланцюжком, естафетою, по ролях, по рядах і т.д.
Після першого читання варто запитати, між ким відбувається розмова (діти можуть пропонувати різні версії – між двома людьми, між дітьми, між хлопчиком чи дівчинкою і кимось із дорослих і т.п.), про що говорять співрозмовники, як учні вважають, ця розмова виникла в ясну погоду чи дощову.
За бажанням першокласників вірш можна вивчити напам’ять.
Після повідомлення теми уроку варто прочитати виписані на дошку слова з тексту «Іди, іди, дощику!» та пояснити значення виділених.
гумові чоботи                       не квапиться
калюжа                                  пооглядав
дощик дрімає                       поприміряв
никає по двору                    подався
полив’яний горщик           нудьгує
босоніж                                  похнюпився
                                                припустить
Провівши словникову роботу, можна приступати до читання тексту. Перший раз читає дорослий, а учні стежать і напівголосно читають за ним. Потім діти читають текст повторно ланцюжком, естафетою.
Після першого читання доцільно запитати, про кого розповідається в тексті (про Василька і Мирославу з подружками), хто головний персонаж (Василько), яка обновка у нього з’явилася, хто її купив.
Після другого читання проводиться робота над запитаннями і завданнями для уважного читача. Закличку варто запропонувати вивчити напам’ять (хто бажає).
Потім варто провести бесіду за ілюстраціями до тексту. Спочатку запитати, який епізод з тексту зобразив художник на першому малюнку, потім – яка подія відбувається на другому малюнку.
Під час третього читання тексту варто поставити перед учнями завдання – знайти рядки, які відповідають кожному з малюнків. Потім можна запропонувати придумати свій заголовок до тексту.
Далі можна звернутися до життєвого досвіду першокласників і запитати, кому з них доводилося потрапляти під дощ, як вони діяли – ховалися від дощу чи бігали і стрибали під ним.
Під час підсумку уроку слід запитати, що читали на уроці, про кого йшлося у вірші, про кого розповідається в тексті Зірки Мензатюк, чи сподобались ці твори дітям, чому так або ні.

Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.


Немає коментарів:

Дописати коментар