понеділок, 4 травня 2020 р.

05.05.2020 р.
ПИСЬМО - с. 40-41


До уроку підготувати зошит "Я дружу зі словом" і робочий зошит у косу лінію.
Заняття розпочати із відеоуроку на повторення, для якого потрібна ручка і робочий зошит у косу лінію.  https://drive.google.com/file/d/1DRJRghdarsENPZ3e46gjKs6JNok8bNrU/view?usp=sharing


ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ СЛОВАМИ, ЩО Є ОЗНАКАМИ ПРЕДМЕТІВ  https://www.youtube.com/watch?v=d5ijAEHowy0

Уявлення про слова, які називають ознаки предметів прикметники 


Робота в зошиті "Я дружу зі словом"
Тема. Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком.        

Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки. Учні аналізують і пишуть різні типи з’єднань букв. Після запису можна запропонувати дібрати слова, в яких є такі з’єднання.
Під час виконання наступного завдання першокласники спочатку називають зображені на малюнках предмети (яблуко, банани, лимон, слива). Варто запитати, чи пригадують учні, як одним словом називаються всі ці предмети (фрукти). Потім діти читають під кожним малюнком питання і вибирають серед слів, поданих на голубих плашках, те слово, яке відповідає на це питання, та з’єднують питання з цим словом стрілочкою.
Після цього за поданим зразком записують, який кожний фрукт (Яблуко (яке?) солодке. Банани (які?) стиглі. Лимон (який?) кислий. Слива (яка?) соковита.).
У наступному завданні першокласники допомагають Родзинці знайти в загадці слова, які відповідають на питання яка?. Спочатку читають загадку, відгадують її, пояснюють, як здогадалися, що це лисиця. Потім  шукають слова, які описують, яка лисиця (руда, хитра, довгохвоста, ласа) і підкреслюють ці слова олівцем.
Наступне завдання передбачає добір учнями слів, які описують песика і відповідають на питання який? (рудий, маленький, кумедний, задоволений, гордий, розумний, дресирований тощо). Дібрані слова діти записують у робочих рядках біля песика.
Після записування слів можна запропонувати першокласникам  скласти речення про песика, використовуючи записані слова, або розповідь, придумавши йому кличку. Під час придумування клички слід пригадати, з якої букви треба писати клички тварин (з великої).
Під час виконання наступного завдання діти читають слова, під керівництвом дорослого ставлять до них питання і здогадуються, про кого можна сказати такими словами (про дощ, березу і небо). Потім записують дібрані слова у відповідних рядках і з допомогою дорослого роблять висновок про те, що в кожному рядку утворилось речення. Далі пригадують, що потрібно поставити в кінці речення, і ставлять крапку.
На завершення уроку дітям пропонується гра – розпізнати предмет за його описом.
Під час підсумку уроку слід запитати, з якими словами ознайомились на уроці (зі словами, які відповідають на питання який? яка? яке? які?). Потім запропонувати дітям назвати по кілька слів, які відповідають на питання який?, потім – на питання яка?, далі – яке? і які? або показати предметні малюнки чи самі предмети і запропонувати дібрати до них слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які?.
На завершення уроку проводиться рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендую проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар