середа, 13 травня 2020 р.

14.05.2020 р.
ПИСЬМО - с. 48-49
Відеоурок        https://www.youtube.com/watch?v=K1szy5iDfHo
Тема. Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком.          

Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки, під час якої учні повторюють правильне написання букв і різні типи їх з’єднань. 
Далі проводиться робота над малюнком на с. 48. Варто спочатку розпитати в учнів, де знаходяться діти, чим займаються хлопчики, що роблять дівчатка, на якому уроці проводяться такі заняття (на уроці фізкультури), чи подобаються дітям ці заняття, з чого це видно.
Після бесіди за малюнком слід звернутися до життєвого досвіду першокласників, запитати, як вони ставляться до уроків фізкультури, які спортивні заняття їм найбільше подобаються.
Потім потрібно прочитати завдання до малюнка і допомогти Ґаджикові скласти з розкиданих слів речення. Спочатку учні читають слова на жовтих плашках і складають з ними речення про хлопчиків. Варто сказати, що учні можуть доповнити це речення й іншими словами.  Варто писати з коментуванням – сказати, що перше слово треба писати з великої букви, кожне слово записувати окремо, у кінці речення поставити крапку. Потім учні читають слова на рожевих плашках і складають з ними речення про дівчаток та записують його з коментуванням у наступному робочому рядку під малюнком.
Під час виконання наступного завдання першокласники читають речення, записане Ґаджиком, і виявляють у ньому помилку (усі слова в цьому реченні написані разом). Беруть олівець і вертикальними лініями розбивають речення на слова. Потім записують це речення в робочому рядку, виправивши помилку.
Після запису варто запитати в учнів, хто з них ставиться до уроків фізкультури так само, як і Ґаджик, та пояснюють, чому уроки фізкультури їм подобаються або не подобаються.
Далі слід провести бесіду про те, яке спортивне заняття дитині подобається найбільше.
Потім потрібно приступити до виконання наступного завдання. Діти розглядають малюнок, визначають за ним улюблене спортивне заняття Родзинки (теніс) і складають та записують речення про це (Родзинка любить грати в теніс.). За бажанням учні можуть написати, у що любить грати кожний із них.
Після цього  сказати, що в Ґаджика також є улюблене спортивне заняття. Щоб дізнатися, яке саме, потрібно розгадати ребус. Варто запропонувати  самостійно це зробити.  Слово-відгадку (біг) учні записують на фрагменті робочого рядка. А потім складають речення про улюблене заняття Ґаджика і записують його з коментуванням у робочому рядку в кінці с. 49 (Ґаджикові подобається біг. або Ґаджик любить займатися бігом. чи Ґаджик любить бігати.).
Під час підсумку уроку слід запитати, що складали і записували на уроці (речення), що треба знати, щоб правильно записати речення (перше слово в реченні пишеться з великої букви, всі слова пишуться окремо одне від одного, у кінці речення ставиться крапка). Потім запропонувати дітям скласти речення про вид спорту, який к подобається.
На завершення уроку проводиться рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар