четвер, 21 травня 2020 р.

26.05.2020 р.
ПИСЬМО
https://www.youtube.com/watch?v=_3XXP2teUls

Тема. Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком.            
Мета: удосконалювати навичку письма; формувати вміння відгадувати предмети за їх описом, складати опис предмета; удосконалювати вміння складати речення, розповідати про події з власного життя, розгадувати ребуси; виховувати інтерес до слова.     
Методичні рекомендації до уроку
Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки, під час якої учні повторюють правильне написання букв і різні типи їх з’єднань. Бажано, щоб учитель показував і коментував ці з’єднання на дошці, а діти, дотримуючись правильного письма, писали їх у робочому рядку.
Після запису каліграфічної вправи діти приступають до виконання наступного завдання – встановлюють відповідність між предметами, зображеними на малюнках, і їх описами у загадках. Спочатку потрібно прочитати загадку, потім знайти на малюнках предмет-відгадку і з’єднати їх лінією або стрілочкою. Читаючи кожну загадку, варто з’ясувати, які саме слова допомогли відгадати її.
Потім варто запитати, яка загадка кому сподобалась найбільше. Саме її слід запропонувати учням записати у робочих рядках угорі сторінки 59. Перед записом необхідно порадити записувати загадки стовпчиком, як подано на плашках.
Під час виконання наступного завдання першокласники повинні скласти свою загадку за поданим малюнком тварини. Виконувати це завдання потрібно з допомогою вчителя (учитель може ставити запитання, робити підказки, що саме потрібно описувати). Наведемо зразок такої загадки: Спритна руда тваринка з довгим пухнастим хвостом. Живе на дереві, полюбляє горіхи.
Створену загадку учні записують у робочих рядках біля малюнка. Учитель може записати її з коментуванням на дошці, щоб діти мали змогу перевірити правильність своїх записів і виправити помилки, якщо припустилися їх.
Далі приступають до розгадування ребуса Родзинки. Спочатку з’ясовують, хто зображений на малюнку (жаба). Потім звертають увагу, що слово-відгадка має починатися з букви Ї (вона стоїть перед малюнком), а в слові ЖАБА потрібно замінити склад БА на букву К. Після цього записують на фрагменті робочого рядка слово-відгадку ЇЖАК.
Після розгадування ребуса першокласники складають речення зі словом відгадкою і записують його в робочому рядку.
У кінці уроку проводиться гра «Розпізнай» – один учень описує предмет або когось із однокласників, а решта учнів відгадують його. Хто перший відгадав, той одержує право складати свою загадку.
Під час підсумку уроку варто запитати, що складали на уроці (загадки). Можна пригадати, які предмети описували в загадках.
На завершення уроку проводиться рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.


Немає коментарів:

Дописати коментар