вівторок, 19 травня 2020 р.

20.50.2020 р.
ЧИТАННЯ - с.123-124
Відеоурок   https://drive.google.com/file/d/1WMt36Qy2iVzKYtrjR1aQBxRKqoOv_2A7/view?usp=sharing

Тема. Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової.       
                                       
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки. Учні читають скоромовку, запропоновану Щебетунчиком, спочатку повільно, потім – нарощуючи темп. Після першого читання слід з’ясувати, як діти розуміють значення слів ґава, ґанок, світанок, ґерґотіти, ґерґотати. Потім варто запропонувати учням розповісти, яку картину вони уявляють, коли читають цю скоромовку. Можна придумати колективно заголовок до скоромовки. Насамкінець,  вивчіть її напам’ять, запишіть і надішліть, будь ласка, мені голосове повідомлення. 
Далі повідомити тему уроку.
Перед читанням тексту «Казка про ґудзик» пропоную провести підготовчу роботу – прочитати надруковані слова з тексту та пояснити значення окремих із них.
сорочечка                                  покрутити       
тепленька                                  залишився
зручна                                       розтулив
найчастіше                                зачепив
улюблена                                   закотився
маленький                                 відірвався
пальчики                                   позіхаючи
м’ячик                                       викотився
ніжка                                         лоскотали
відірваний                                 пришивала
згуба                                          одягнув
ґудзичок                                    погладжував
загублений
Після читання слів та пояснення значення окремих із них здійснюється читання тексту. Перший раз читає дорослий, а учні стежать і читають напівголосно разом із ним. Потім проводиться читання ланцюжком, естафетою тощо.
Після першого читання доцільною буде бесіда за змістом прочитаного, під час якої можна запитати, про кого розповідається в тексті, яка пригода сталася з Артемком, хто знайшов ґудзика, що мама зробила з ґудзиком.
Прочитавши текст вдруге, варто опрацювати запитання і завдання для уважного читача, подані під текстом. Потім подумати над тим, як по-іншому можна назвати текст і придумати свій заголовок.
Після наступного читання розглянути малюнок-ілюстрацію до тексту, розповісти, що на ньому зображено.
Далі раджу звернутися до життєвого досвіду дітей і запропонувати їм пригадати, чи не траплялося в їхньому житті таких випадків, коли їм доводилося щось губити, а потім знаходити, які почуття вони при цьому переживали.
Під час підсумку уроку потрібно запитати, що читали на уроці, розказати скоромовку напам’ять. Потім з’ясувати, що спільного у скоромовці і «Казці про ґудзик». Далі можна з’ясувати, що цінного узяли для себе діти з цього уроку. 
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.


Немає коментарів:

Дописати коментар