середа, 20 травня 2020 р.

21.05.2020 р.
ПИСЬМО  - с.56-57.

Тема. Складання і записування розповіді з поданих речень.           

Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки, під час якої учні повторюють правильне написання букв і різні типи їх з’єднань. Бажано показувати ці з’єднання, а діти щоб, дотримуючись правильного письма, писали їх у робочому рядку.
Після каліграфічної розминки варто звернути увагу учнів на наступне завдання – запитати, що зображено на малюнку (книжки), де може бути така велика кількість книжок (у бібліотеці), для чого люди утворили бібліотеки, хто з першокласників був у бібліотеці, які книжки діти люблять читати.
Далі здійснюється робота над виконанням завдання. Спочатку діти читають по порядку всі речення. Потім визначають, з якого речення варто почати розповідь про Оленку і Юрка (з останнього) і ставлять у клітинці, що знаходиться перед цим реченням, цифру 1. Далі шукають наступне речення у розповіді (середнє) і ставлять у клітинці біля нього цифру 2. Насамкінець, ставлять цифру 3 у клітинці перед верхнім реченням, бо воно закінчує розповідь.
Після цього слід прочитати речення у тій послідовності, яка позначена цифрами в клітинках. Потім записати утворену розповідь в робочих рядках під малюнком. Одночасно із записом у посібнику радимо записувати подані речення з коментарем на дошці.
Перед записом варто сказати, що в розповіді не потрібно починати кожне речення з нового рядка. А також нагадати про те, що, за необхідності, слова можна ділити для переносу на склади.
Після запису розповіді варто запропонувати сусідам по парті перевірити записи один одного і виявити помилки, якщо вони є.
У наступному завданні діти будують і дописують речення за поданим початком.
Після записування речень першокласники пригадують, яку книжку нещодавно прочитали, і коротко повідомляють, про що в ній розповідається.
Далі приступають до розгадування ребуса Родзинки. Спочатку з’ясовують, що зображено на малюнку (нитки). Потім звертають увагу, що слово-відгадка має починатися з букви К (вона стоїть перед малюнком), а в слові НИТКИ потрібно замінити букву Т на букву Ж. Після цього записують на фрагменті робочого рядка слово-відгадку КНИЖКИ. Після запису можна запропонувати першокласникам скласти речення з цим словом.
У наступному завданні першокласники спочатку читають подане речення і пояснюють, як розуміють його значення. Потім записують це речення в робочому рядку.
Під час підсумку уроку варто запитати, що складали на уроці (розповідь), з чого складали розповідь (з речень), про що дізналися з розповіді (про те, як діти прийшли в бібліотеку), для чого існують бібліотеки. Можна також запитати, як діти ставляться до книжок, як книжки допомагають у житті.
На завершення уроку проводиться рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.    


Немає коментарів:

Дописати коментар