ПИСЬМО - с.56-57.
Тема. Складання і записування розповіді з поданих речень.
Робота на сторінках посібника
розпочинається з каліграфічної розминки, під час якої учні повторюють правильне
написання букв і різні типи їх з’єднань. Бажано показувати ці
з’єднання, а діти щоб, дотримуючись правильного письма, писали їх у
робочому рядку.
Після каліграфічної розминки
варто звернути увагу учнів на наступне завдання – запитати, що зображено на
малюнку (книжки), де може бути така
велика кількість книжок (у бібліотеці),
для чого люди утворили бібліотеки, хто з першокласників був у бібліотеці, які
книжки діти люблять читати.
Далі здійснюється робота над
виконанням завдання. Спочатку діти читають по порядку всі речення. Потім
визначають, з якого речення варто почати розповідь про Оленку і Юрка (з останнього) і ставлять у клітинці, що
знаходиться перед цим реченням, цифру 1. Далі шукають наступне речення у
розповіді (середнє) і ставлять у
клітинці біля нього цифру 2. Насамкінець, ставлять цифру 3 у клітинці перед
верхнім реченням, бо воно закінчує розповідь.
Після цього слід прочитати
речення у тій послідовності, яка позначена цифрами в клітинках. Потім записати
утворену розповідь в робочих рядках під малюнком. Одночасно із записом у
посібнику радимо записувати подані речення з коментарем на дошці.
Перед записом варто сказати, що в
розповіді не потрібно починати кожне речення з нового рядка. А також нагадати
про те, що, за необхідності, слова можна ділити для переносу на склади.
Після запису розповіді варто
запропонувати сусідам по парті перевірити записи один одного і виявити помилки,
якщо вони є.
У наступному завданні діти
будують і дописують речення за поданим початком.
Після записування речень
першокласники пригадують, яку книжку нещодавно прочитали, і коротко
повідомляють, про що в ній розповідається.
Далі приступають до розгадування
ребуса Родзинки. Спочатку з’ясовують, що зображено на малюнку (нитки). Потім звертають увагу, що
слово-відгадка має починатися з букви К
(вона стоїть перед малюнком), а в слові НИТКИ потрібно замінити букву Т
на букву Ж. Після цього записують на
фрагменті робочого рядка слово-відгадку КНИЖКИ.
Після запису можна запропонувати першокласникам скласти речення з цим словом.
У наступному завданні
першокласники спочатку читають подане речення і пояснюють, як розуміють його
значення. Потім записують це речення в робочому рядку.
Під час підсумку уроку варто
запитати, що складали на уроці (розповідь),
з чого складали розповідь (з речень),
про що дізналися з розповіді (про те, як
діти прийшли в бібліотеку), для чого існують бібліотеки. Можна також
запитати, як діти ставляться до книжок, як книжки допомагають у житті.
На завершення уроку проводиться
рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку
рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.
Немає коментарів:
Дописати коментар