понеділок, 4 травня 2020 р.

05.05.2020 р.
ЧИТАННЯ - с.106-107


Тема. Робота над виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз».    
      
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки. Спочатку дорослий, а потім учні читають вірш Миколи Сингаївського «Кіт і Мишенята». Після першого читання варто запитати, як учні розуміють значення слова страхолюдний.
У процесі повторного читання слід звертати увагу на виразність читання. Допоможе в цьому розповідь учнів про те, яку картину вони уявляють, коли читають цей вірш – якою уявляють Мишу-маму, якими Мишенят, як вони ловили Кота за хвоста.
Далі повідомити тему уроку.
Перед читанням казки варто запропонувати учням прочитати колонки слів, надруковані на папері, та пояснити значення виділених.
надвечір                            забідкалася
нерозважливо                  примружив
безперервно                      покуштувати
гостренькі                         запрацювали
швидко-швидко                незчувся
гарбуз                                прогризла
кмітливий                        шаснула 
боязко                               здивувався  
                                           проковтнув
Після опрацювання слів здійснюється читання казки. Ввімкніть аудіоказку https://www.youtube.com/watch?v=rbg4O42GAHQ  і діти упівголоса читають раром за аудіозаписом. Потім текст читають діти в різний спосіб – ланцюжком, естафетою, за ролями. У процесі читання  стежити за правильністю та виразністю читання, за потреби, виправляти допущені учнями помилки, демонструвати зразки правильного й виразного читання.
Під час першого читання варто звернути увагу дітей на ім’я автора казки. Після читання слід виконати завдання, вміщене під текстом, і провести роботу зі словничком, уміщеним нижче. Після опрацювання слів кмітливий і нерозважливо доцільно запропонувати першокласникам придумати речення з цими словами.
Після повторного читання можна запитати, чому автор назвав казку саме так, який інший заголовок можуть запропонувати діти. Потім варто колективно поміркувати, чи можна Кота вважати розумним, чому.
Виконати тести  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=443581
Далі слід потренувати учнів у читанні діалогу, вміщеного в казці. Спочатку учні читають діалог напівголосно (тренуються). 
Під час підсумку уроку слід запитати, що читали на уроці, про кого йшлося у вірші Читалочки, про кого розповідається в казці «Мишка, Кіт і гарбуз», чого навчає ця казка. Варто також запитати, хто у казці був кмітливим, чому.

Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки

Немає коментарів:

Дописати коментар