середа, 20 травня 2020 р.

21.05.2020 р.
ЧИТАННЯ - с. 125-126  Діти вивчають вірш і надсилайте, будь ласка, їхнє читання.

Тема. Робота над текстом «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової.        
           
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки, під час якої першокласники читають вірш Надії Кир’ян про дощик. Працюючи над розумінням змісту прочитаного, варто запитати, як діти розуміють значення слова барвистий, яку картину уявляють, читаючи цей вірш, у яку пору року йде дощ, про які гриби розповідає автор. Потім слід поцікавитися, як, на думку учнів, ставиться до дощу автор (з любов’ю), з чого це видно (називає його дощиком).
Після кількаразового читання вірша вивчити його напам’ять.  
https://www.youtube.com/watch?v=KBSLVA9qNxI 
Далі повідомити тему уроку.
Перед читанням тексту раджу провести підготовчу роботу – прочитати надруковані слова з тексту та пояснити значення окремих із них.
донечка                                зайнятись
маленька                              повідомила
чепурненька                      перетворився
непосидючий                     розгубилась
Жанночка                            усміхнулась
затягнуте                             скручувати
кольоровий                         зупинилась
смужечки                            спостерігала
десяток
заворожено
робота кипіла в чотирьох руках
спіральки-краплинки
дощові цівки
Після читання слів та пояснення значення виділених здійснюється читання тексту. Перший раз читає дорослий, а учні стежать і читають напівголосно разом із ним. Потім учні читають текст ланцюжком, естафетою тощо.
Після першого читання доцільно провести бесіду за змістом прочитаного, під час якої можна запитати, про кого розповідається в тексті, чим займалися мама з донечкою, з якого матеріалу вони виготовляли дощик.
Після повторного читання тексту пропоную відповісти на запитання для уважного читача, подані в кінці тексту.
Потім раджу попрацювати над заголовком до тексту. Спочатку пояснити, чому авторка назвала свій текст «Кольоровий дощик». Потім колективно подумати над тим, як по-іншому можна назвати текст і придумати свій заголовок.
Після наступного читання учні розглядають ілюстрацію до тексту, розповідають, що на ній зображено. Потім варто прочитати текст іще раз, поставивши перед першокласниками завдання знайти уривок, який відповідає малюнкові.
Далі радимо звернутися до життєвого досвіду дітей і запитати, чи люблять вони виготовляти щось своїми руками, які вироби виготовляли, робили їх самостійно чи з допомогою дорослих, хто саме їм допомагав.
Під час підсумку уроку слід запитати, що читали на уроці, запропонувати бажаючим учням розказати напам’ять вірш про дощик. Потім з’ясувати, що спільного у вірші і тексті «Кольоровий дощ».

Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар