четвер, 7 травня 2020 р.

07.05.2020 р.
ПИСЬМО - с.44-45

Тема. Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів.        

Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки. Першокласники повторюють правильне написання букв і їх з’єднань. Бажано, щоб дорослийпоказував ці з’єднання, а діти, дотримуючись правильного письма, писали їх у робочому рядку.
Перед виконанням наступного завдання дорослий може показати різну кількість малюнків чи предметів (наприклад: два олівці, п’ять квіток, три жуки) і запитати, скільки олівців (квіток, жуків). Учні підраховують і називають число. Далі дорослий запитує, якими словами діти відповідали на питання скільки (два, п’ять, три). І робить висновок, що в мові є слова, які відповідають на питання скільки? Далі повідомляє, що саме з цими словами будуть працювати на цьому уроці.
Потім учням пропонується знайти такі слова на с. 44 і поставити біля них галочку. Робота виконується колективно під керівництвом учителя. Учні читають по порядку подані слова, ставлять до них питання і позначають ті, які відповідають на питання скільки?. Після цього вчитель підводить дітей до висновку, що ці слова називають числа. Пропонує назвати інші слова, які позначають числа.
Далі позначені на плашці слова діти записують у робочих рядках (перше слово з великої букви, а решту – через кому з малої).
Після записування першокласники читають слова і визначають, яке з них називає найбільше число. Потім складають речення з цим словом. Найкраще з утворених речень записують у робочих рядках.
Перед виконанням наступного завдання варто запитати, під час вивчення якого предмета діти найбільше зустрічаються з числами і як їх позначають (цифрами), що роблять на уроках математики з числами. Після цього учні читають подані в посібнику числові вирази, обчислюють їх і записують результат спочатку цифрами в клітинках, а потім словами в робочих рядках.
У наступному завданні першокласники читають і відгадують загадку Родзинки. Потім читають загадку ще раз і знаходять та підкреслюють слова, які відповідають на питання скільки?.
Далі першокласники складають речення зі словом-відгадкою. Найкраще зі складених записують у рядку під загадкою, коментуючи своє письмо. Перед записом слід повторити, що перше слово в реченні пишеться з великої букви, а в кінці речення ставимо крапку.
Насамкінець, учні під керівництвом учителя розгадують ребуси, вміщені на с. 45, записують слова-відгадки (п’ятниця і тримаю), ставлять усно питання до цих слів (що? і що роблю?) і складають із ними речення.
Під час підсумку уроку слід запитати, з якими словами ознайомились на уроці (зі словами, які відповідають на питання скільки?). Потім запропонувати дітям назвати кілька слів, які відповідають на питання скільки? або показати предметні малюнки чи самі предмети і порахувати їх кількість. Після цього можна скласти речення з цими словами. Варто запитати, на уроках з якого предмета діти найчастіше зустрічаються зі словами, які відповідають на питання скільки?, чи використовуються числа в посібнику «Я дружу зі словом» (так, числами позначено сторінки).
На завершення уроку проводиться рефлексія – учні показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар