НАВКОЛИШНІЙ СВІТ
Тема. Досліджуємо водні глибини
1. Зворотний зв'язок із минулим заняттям. Запитайте дітей: «Про що ми говорили на минулому уроці?» Вислухайте їхні відповіді, підсумуйте сказане: «На минулому уроці ми дізналися більше про тварин, які мешкають у водоймах, та чому потрібно ставитися до природи водойм з повагою, оберігати її».
2. Оголосіть тему уроку: «Сьогодні Кожен із вас зможе відчути себе у ролі дослідників підводного світу — водолазів та аквалангістів».
4. Якщо у вашому класі є підключення до Інтернету, продемонструйте уривок з прямої трансляції камери, встановленою під водою на тропічному рифі:
Перегляд відео «Підводний світ»
Запропонуйте учням переглянути відео та повторити назви мешканців підводного світу, навчитися розпізнавати їх на фотографіях.
https://drive.google.com/open?id=1Z6palfyQk8v6MhUZrf6Ql6c2BR480x77
Робота з текстом «Дослідники глибин»
Запропонуйте учням прочитати текст та розглянути малонки:
ДОСЛІДНИКИ ГЛИБИН
Підводний світ досліджують аквалангісти і водолази. Вони використовують спеціальне спорядження: гідрокостюми, маски, ласти, навіть батискафи.
У теплих морях живуть корали. Вони схожі на дивовижні рослини, хол насправді це скуплення (колонії) крихітних тварин. Іноді ці колонії так розростаються, що стають великими островами.
• Пірнальники уміють надовго затримувати дихання. Перевірте в парах, на який час ви зможете затримати дихання.
Запитання для обговорення:
· Що таке корали?
· Кого ще з водних тварин зображено на малюнку?
· Як називають підводних дослідників?
· Який одяг їм потрібен?
· Які ще речі їм необхідні?
· Що необхідно вміти пірнальникам, коли вони перебувають під водою?
Підсумуйте: «Пребуваючи під водою, потрібно вміти затримувати дихання».
СТВОРЮЄМО МОРСЬКИЙ ДЕКОР
Зі звичайних паперових тарілок можна створити аплікацію у формі акваріума.
Вам знадобляться:
• дві паперові тарілки;
• ножиці;
• клей;
• харчова плівка;
• кольоровий папір;
• блакитна фарба;
• пісок, мушлі, дрібне каміння.
Немає коментарів:
Дописати коментар