вівторок, 5 травня 2020 р.

06.05.2020 р.
ЧИТАННЯ - с.108-109
Відеоурок зі мною  https://drive.google.com/file/d/1-jEmu9EUe-wPMYMqBfn5_BVYK14GzIs4/view?usp=sharing
Виконати тестові завдання після першого читання тексту  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=176444


Тема. Читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра.     
            
Робота на сторінках посібника розпочинається з читацької розминки. Учні читають вірш Станіслава Шаповалова кілька разів (ланцюжком, естафетою, хором).
Після читання варто запитати, чи знають діти, що таке мурашка, чи доводилося їм бачити цю комаху живою, де саме і коли, що знають про мурах. Далі доцільно поцікавитися, яку картину діти уявляють під час читання вірша, чому мурашку везти не важко.
Потім потрібно запропонувати придумати заголовок до вірша. За бажанням можна вивчити вірш напам’ять.
Роботу над текстом радимо розпочати із запитання, про що, на думку дітей, буде розповідатися в ньому.
Щоб перевірити, чи правильно думають учні,  запропонуйте прочитати цей текст.
Перед першим читанням доцільно провести підготовчу роботу, запропонувавши для читання колонки слів, які зустрічаються в тексті (слова можна надрукувати на папері).
мурашник                     натрапили
височенький                 заперечував
дрібненькі                    не здавався
подушечка                   дивувався
завбільшки                   підскочив
пшенична                     гризнула
                                      усміхнувся
Потім варто запитати, як учні розуміють значення слів дужі, ледве видно, вів своєї, за вітром летить, холоша.
Далі здійснюється читання тексту. Спочатку читає дорослий, чергуючись із дитиною, якщо вона читає добре. Якщо ні, то  дитина стежить за текстом, водячи пальцем по рядках і промовляючи слова пошепки. Після першого читання слід запитати, про кого розповідається  в тексті, як звати хлопчиків, що їх зацікавило.
Потім текст читати ланцюжком. Після читання проводиться робота за запитаннями і завданнями для уважного читача.
Під час виконання останнього завдання варто запропонувати  пофантазувати. Нехай дитина придумає своє продовження пригоди хлопчиків біля мурашника.
Далі учні тренуються у читанні за ролями діалогу, вміщеного в тексті, кілька разів.
Під час підсумку уроку слід запитати, що читали на уроці, про кого йшлося у вірші Щебетунчика, про кого розповідається в тексті Василя Шкляра «Маленька мураха», що цінного кожний учень узяв з цього уроку для себе. 

Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.

Немає коментарів:

Дописати коментар