ПИСЬМО - с.42-43
1. Подивитись відеоурок. Пояснення нового матеріалу.
2. Виконати завдання у зошиті "Я дружу зі словом", с. 42-43.
3. Списати в робочий зошит вірш С.Шаповалова (Буквар, с. 108).
Тема. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і
записування речень з поданими словами.
Робота на сторінках посібника
розпочинається з каліграфічної розминки, під час якої першокласники повторюють
правильне написання і з’єднання букв. Бажано, щоб дорослий показав написання цих
з’єднань, а діти, дотримуючись правильного письма, написали їх у
робочому рядку.
Після каліграфічної розминки
проводиться робота над малюнком на с. 42. Діти розповідають, де відбуваються
події, у яку пору року, чим займаються діти на дитячому майданчику.
Далі приступають до виконання
завдання – допомагають Ґаджикові дібрати за малюнком слова, які відповідають на
питання що робить? що роблять? (спускається, гойдаються, грають, стрибає).
Потім записують дібрані слова у робочих рядках під малюнком.
Після записування слів варто
запропонувати учням скласти речення з кожним із них і записати у робочих рядках посібника. Під час записування
необхідно пригадати, як треба писати перше слово в реченні, що потрібно
поставити в кінці речення. Після записування речень діти знаходять і
підкреслюють у них слова, які відповідають на питання що робить? або що роблять?
Далі першокласники вправляються в
утворення слів за поданим зразком. Спочатку діти читають формулювання завдання.
Потім розглядають і коментують зразок (від слова варення утворилось слово варити,
яке відповідає на питання що робити?).
Далі за зразком утворюють слова від поданих на рожевій плашці: біг (що робити?) бігти або бігати, радісний (що робити?) радіти, сміх
(що робити?) сміятися, похід (що
робити?) ходити) і записують їх парами (біг
– бігти або бігати, радісний –
радіти, сміх – сміятися, похід -- ходити).
Після записування пар слів можна
поставити питання до першого слова в кожній парі (що? біг, який? радісний, що? сміх, що? похід). Далі можна скласти речення зі словами, які учні
утворили.
Потім діти читають і відгадують
загадку Родзинки. Після цього знаходять і підкреслюють у загадці слова, які
відповідають на питання що робить?
Насамкінець, першокласники разом
з дорослим розгадують ребуси, вміщені на с. 43, записують слова-відгадки (м’яти і кричить), ставлять усно питання до цих слів (що робити? і що робить?)
і складають із ними речення.
Під час підсумку уроку слід
запитати, з якими словами ознайомились на уроці (зі словами, які відповідають на питання що робить? що роблять?).
Потім запропонувати дітям назвати по кілька слів, які відповідають на питання що робить?, потім – на питання що роблять? або показати предметні
малюнки чи самі предмети і запропонувати дібрати до них слова, які відповідають
на питання що робить? що роблять?.
На завершення уроку проводиться
рефлексія – діти показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити
фізкультхвилинки.
Немає коментарів:
Дописати коментар