вівторок, 5 травня 2020 р.

06.05.2020 р.
ПИСЬМО - с.42-43

1. Подивитись відеоурок. Пояснення нового матеріалу.
2. Виконати завдання у зошиті "Я дружу зі словом", с. 42-43.
3. Списати в робочий зошит вірш С.Шаповалова (Буквар, с. 108).

Тема. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами.        

Робота на сторінках посібника розпочинається з каліграфічної розминки, під час якої першокласники повторюють правильне написання і з’єднання букв. Бажано, щоб дорослий показав написання цих з’єднань, а діти, дотримуючись правильного письма, написали їх у робочому рядку.
Після каліграфічної розминки проводиться робота над малюнком на с. 42. Діти розповідають, де відбуваються події, у яку пору року, чим займаються діти на дитячому майданчику.
Далі приступають до виконання завдання – допомагають Ґаджикові дібрати за малюнком слова, які відповідають на питання що робить? що роблять? (спускається, гойдаються, грають, стрибає). Потім записують дібрані слова у робочих рядках під малюнком.
Після записування слів варто запропонувати учням скласти речення з кожним із них і записати у робочих рядках посібника. Під час записування необхідно пригадати, як треба писати перше слово в реченні, що потрібно поставити в кінці речення. Після записування речень діти знаходять і підкреслюють у них слова, які відповідають на питання що робить? або що роблять?
Далі першокласники вправляються в утворення слів за поданим зразком. Спочатку діти читають формулювання завдання. Потім розглядають і коментують зразок (від слова варення утворилось слово варити, яке відповідає на питання що робити?). Далі за зразком утворюють слова від поданих на рожевій плашці: біг (що робити?) бігти або бігати, радісний (що робити?) радіти, сміх (що робити?) сміятися, похід (що робити?) ходити) і записують їх парами (біг – бігти або бігати, радісний – радіти, сміх – сміятися, похід -- ходити).
Після записування пар слів можна поставити питання до першого слова в кожній парі (що? біг, який? радісний, що? сміх, що? похід). Далі можна скласти речення зі словами, які учні утворили.
Потім діти  читають і відгадують загадку Родзинки. Після цього знаходять і підкреслюють у загадці слова, які відповідають на питання що робить?
Насамкінець, першокласники разом з дорослим розгадують ребуси, вміщені на с. 43, записують слова-відгадки (м’яти і кричить), ставлять усно питання до цих слів (що робити? і що робить?) і складають із ними речення.
Під час підсумку уроку слід запитати, з якими словами ознайомились на уроці (зі словами, які відповідають на питання що робить? що роблять?). Потім запропонувати дітям назвати по кілька слів, які відповідають на питання що робить?, потім – на питання що роблять? або показати предметні малюнки чи самі предмети і запропонувати дібрати до них слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?.
На завершення уроку проводиться рефлексія – діти показують на смайликові свій настрій на уроці.
Упродовж уроку рекомендуємо проводити фізкультхвилинки.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар